שאלות ותשובות



לפניכם רשימה של שאלות נפוצות שאנחנו מקבלים מכם.

במידה ואין תשובה לשאלה שחיפשת אתם מוזמנים לכתוב לי ואענה לכם באופן אישי.

 

האם האתר מאובטח?

הסליקה באתר נעשית דרך חברת קרדיט-גארד www.creditguard.co.il  

בנוסף יש לנו תעודה אבטחה של COMODO

כך שהקניה שלכם מאובטחת בצורה המיטבית.

כמו כן איננו שומרים את נתוני כרטיס האשראי שלכם (לכן אתם נידרשים להכניס אותם בכל פעם שאתם מבצעים רכישה)

 

האם יש תעודת כשרות?

כן. הירקות והפירות הינם בהכשר ובהיתר מכירה. בהשגחת הרב מאיר בן שבת שליט"א.

לצפייה בתעודת הכשרות >>>

 

איך המוצרים מגיעים אלינו ארוזים?

אנו מאוד מקפידים על אופן האריזה. כל מוצר אצלנו נארז בנפרד בשקיות ניילון איכותיות. המשלוח מגיע אליכם בקרטון כאשר המוצרים מסודרים מהכבד ועד הקל. יש לנו גם שקיות נייר גדולות.

 

האם יש דמי משלוח?

עלות דמי המשלוח הינה 25 ש"ח ובקנייה ב- 399 ש"ח ומעלה (לא כולל דמי משלוח ולאחר שקילה), לא יחויבו דמי משלוח.

 

מה לגבי המחירים שלכם באתר? 

המחירים שלנו מתעדכנים על בסיס יומי. בנוסף ישנם הטבות ומבצעים שמתעדכנים על בסיס שבועי. המוצרים שלנו הם דרג א' בלבד.

כל השוואה בין המחירים שלנו למחירי המוצרים ברשתות השיווק או השווקים אינה רלוונטית, לא ניתן להשוות מאחר ואלו מוצרים שונים - בגדלים, בדירוג שלהם, בחיי המדף שלהם ובטריות שלהם. 

אני ממליץ לכם לצפות בכתבה הבאה - 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1002595&sid=126

 

מה ניתן לעשות במקרים של חוסר התאמה במשלוח שהזמנתי?

במידה ויש אי התאמה בין ההזמנה למוצרים שהזמנת, או חוסר שביעות רצון, יש לעדכן את מוקד שירות הלקוחות בטלפון *8276 או במייל service@moshavnik.co.il עד 24 שעות לאחר מועד האספקה. 

 

 

האם ניתן לשנות או לבטל הזמנה שביצעתי?

על מנת לשנות הזמנה יש לפנות לשירות הלקוחות בטלפון *8276  עד השעה 9:00 באותו יום.

ביטול הזמנה ניתן לבצע עד השעה 8:00 ביום השילוח. 

 

 

האם חייבים להיות בבית כשהמשלוח מגיע?

השליח שלנו שולח לכם SMS לפני ההגעה לביתכם. ניתן להשאיר מחוץ לדלת באישורכם.

 

 

איך מאשרים ובודקים את פרטי ההזמנה ששלחתי?

בסיום ביצוע ההזמנה נשלח אישור ופירוט ההזמנה למייל שהוזן בעת ההרשמה.

באחריות הלקוח לעבור על ההזמנה והכמויות של הפריטים.