שאלות ותשובות



לפניכם רשימה של שאלות נפוצות שאנחנו מקבלים מכם.

במידה ואין תשובה לשאלה שחיפשת אתם מוזמנים לכתוב לי ואענה לכם באופן אישי.

 

האם האתר מאובטח?

הסליקה באתר נעשית דרך חברת קרדיט-גארד www.creditguard.co.il  

בנוסף יש לנו תעודה אבטחה של COMODO

כך שהקניה שלכם מאובטחת בצורה המיטבית.

כמו כן איננו שומרים את נתוני כרטיס האשראי שלכם (לכן אתם נידרשים להכניס אותם בכל פעם שאתם מבצעים רכישה)

 

האם הירקות אורגניים?

הפירות והירקות שלנו אינם אורגניים, מדובר בחקלאות סטנדרטית הכוללת בדיקות חומרי הדברה ועמידה בתקן הישראלי.

בעתיד נוסיף גם פירות וירקות אורגניים, נודיע על כך באתר ובפייסבוק שלנו. קיימים באתר מגוון רב של מוצרים אורגניים כמו: סלק בוואקום, עגבניות מיובשות, מעדני בריאות... לצפייה >>>   

 

 

האם ניתן לשלם במזומן?

כן ניתן, בזמן ביצוע ההזמנה יש לכתוב בהערות כי אתם מעוניינים לשלם במזומן. התשלום נעשה במעמד קבלת המשלוח מול השליח. עדיין יש להזין את פרטי כרטיס האשראי לבטחון בלבד. 

 

האם יש תעודת כשרות?

כן. הירקות והפירות הינם בהכשר ובהיתר מכירה. בהשגחת הרב מאיר בן שבת שליט"א.

לצפייה בתעודת הכשרות >>>

 

איך המוצרים מגיעים אלינו ארוזים?

אנו מאוד מקפידים על אופן האריזה. כל מוצר אצלינו נארז בנפרד בשקיות ניילון איכותיות. המשלוח מגיע אליכם בקרטון כאשר המוצרים מסודרים מהכבד ועד הקל. ישלנו גם שקיות נייר גדולות.

 

האם יש דמי משלוח?

עלות דמי המשלוח הינה 25 ש"ח. 

 

מה לגבי המחירים שלכם באתר? 

המחירים שלנו מתעדכנים על בסיס יומי. בנוסף ישנם הטבות ומבצעים שמתעדכנים על בסיס שבועי. המוצרים שלנו הם דרג א' בלבד.

כל השוואה בין המחירים שלנו למחירי המוצרים ברשתות השיווק או השווקים אינה רלוונטית, אי אפשר להשוות כי אילו מוצרים שונים - בגדלים, בדירוג שלהם, בחיי המדף שלהם ובטריות שלהם. עדיין אנחנו משתדלים להיות תחרותיים בעלות הכוללת של סל מוצרים סטנדרטי.

אני ממליץ לכם ליצפות בכתבה הבאה - 

http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleId=1002595&sid=126

 

 

האם אתם מגיעים לתל אביב? יבנה? אשדוד? נהריה?? וכו'...

נכון לעכשיו אנחנו משווקים באזור ת"א והמרכז, השרון וירושלים. כדי לבדוק אם אתם באיזור החלוקה הכנסו לאזורי החלוקה >>

במידה ואתם גרים בבאר שבע, נהריה, חיפה או לא נמצאים באזור החלוקה של מושבניק, ניתן לקבל את הארגז הטרי שלנו בחנויות הנוחות של YELLOW. מזמינים מאתר https://clickandpick.yellow.co.il , בוחרים תחנת פז הנוחה לכם ובדרך הביתה אוספים את הארגז.

 

האם חייבים להיות בבית כשהמשלוח מגיע?

השליח שלנו שולח לכם SMS כ 30 דק' לפני ההגעה לביתכם. אתם יכולים לעדכן אותו בזמן אמת מה תרצו שיעשה ואם יש צל והמקום מקורה ניתן להשאיר מחוץ לדלת באישורכם.